Kızlar merhaba bebeğim dünden beri neredeyse hiç hareket etmedi 18. Haftadan beri hep çok hareketli bi bebekti salı günü kontrolümüz vardı her şey çok normal dedi doktorumuz. Bugün de arayıp sordum bi sorun olacağını zannetmiyorum arada böyle durgun birkaç gün geçirebilir ama istersen bi acile git dedi. doktorum farklı şehirde olduğu için ona gitme şansım şu an yok ve acile gidip gitmemek konusunda kararsızım aynı durumu yaşan var mı aranızda içim hiç rahat değil