Kubraylvc hayirli olsun saglikla alin kucaginiza bende 12 +1 de gidecegim ikili tarama icin dua edin bende ogrenirim insaAllah
Bi de sorum olacakdii derler ya kizlar solda erkek sagda olur diyee siz bebislerinizi ilk nerde oldugunu ogrendinizz
Kizlarda gebelik nasildi bu bebisde nasill farklilik var mi yanii
Benimde 2 oglum var suan 3.ye hamileyimm o yuzden soruyorumm 🌸🌸