Frdvs-1038 Anlayan arkadaşlar bakabilir mi ikili tarama testi sonucu. Resim yükleyebilmişimdir umarım
Zehra_ulgr3838 Frdvs-1038 bu şekilde değilde e nabız uygulamasında tahlillerim kısmı varya ordan çekip atarmisin birde canım ordan daha net anlıyorum benimkine ben ordan baktm değerler iyi çıkmışti burdan anlamadim
Havva433 Frdvs-1038 bende bu hafta aldım sonuclarimi aynı sizin gibi bunları sonuç sandım doktor kendi ekranindan bakıyor Hastanelerde farklılık gösterebilir ama grafiği goremiyorsun kendi bakıp iyi veya değil diye sonuç veriyor
Rumeysaeliz Frdvs-1038 Bundan belli olmuyor canım grafik gibi bişey cikiyo doktor ona bakıp söylüyor risk var mı yok mu
Frdvs-1038 umrumdadegil ben bunu devlette yaptırdım özeldeki dr grafik olarak görebiliyor mu bilginiz var mı? Sonuçlar ile mı gitmem gerek özeldeki drada
umrumdadegil Frdvs-1038 devlete gidip sonuçlarını isteyip gösterebilirsin o şekilde bakar. Bazen e nabıza da düşüyor ama bi kontrol et grafiği
Zehra_ulgr3838 Frdvs-1038 peki referans yerinde ne yazıyor tık isaretimi var yoksa referans dişimi yaziyor
Frdvs-1038 Zehra_ulgr3838 şuan bu posta nasıl resim yükleyeceğim bilemiyorum Grafik şeklinde bir şeyler buldum