tubisssen Kızlar 39+2deyim bugün kontrole gittim bebeğin kafası kanala girmemiş henüz 4cm açıklığım var. Nişanım10 gün önce çatı muayenesinde gelmişti. Sancım yoktu ama bugün adet olunca sızı olur ya öyle bişi var? Sizce durum nedir ki?
tubisssen Zeliha66 yaa bakalım ara ara belimle kasıklarım ağrıyor ama sızı gibi sert vurmuyor :) bakalım gidişat nasıl olacak 😂
Zeliha66 tubisssen benim öyle olmustu ilk dogumumda ufak ufak giriyodu adet sancısi gibi rabbim hayirilisini nasip etsin😊
zmmercan tubisssen bencede baslamis canm ilkde siddetli olmuyor sizi sizi oluyor sonra sonra artiyor hadi hayirlisi insallah
tubisssen zmmercan ayy bakalım bi de poposuyla yukarı doğru bi ittiriyor sanki yukarıdan çıkacakmış gibi 😂😂