Hilo1 Kızlar selamlar 17 ekimde kan verdim hcg 147 çıktı 23 ekimde tekrar verdim 4050 çıktı. 6 gunde bu kadar yükselmesi normal mi?
Hilo1 Teşekkürler kizlar hani normalde 48 saatte 2 katina cikardi ya 1200 bandinda olmasini beklemistim ondan yüksek geldi bana
Mavikizkaracocuk Bende dün bu konuda başlık açtım. Benimde 1800den 4 gunde 17 bine çıktı herkes ikiz yada normal olduğunu soyluyor