Ceycey22 Kırşehir de hamile olan var mı? Hangi doktora gidiyorsunuz nerede doğum düşünüyorsunuz? İnşallah vardır 😅
Elfidaa Ceycey22 3 yıl önce Kırşehir devlet hastanesinde doğum yaptım çok çok memnun kaldım ebeler çok iyi ve anlayışlılardi. Özellikle yasemin ebe vardı hala ona dua ediyorum. İnşallah sen de iyilerle karşılasirsin😊
Zeynepkilic Ceycey22 Kırşehir de ikamet ediyorum ama Kayseri şehir Hastanesi’ne gidiyorum mecbur kaldığım da da selin mutlu ya veya Mustafa var ama Mustafaya hiç denk gelmedim hep asistanlar baktı
Ceycey22 Elfidaa inşallah canım daha doktor bulamadım 3 tane gittim devlete hiç memnun kalmadım özel klinik e gidiyorum memnunum ama devlete de gitmek istiyorum doktor sıkıntı 😅
emine5037 Elfidaa refakatçiniz kimdi eşiniz odada kalabiliyor musun yanınızda Bende aralıkta doğum yapacağım