tecrubeliiannee İlk gebeliğimde böyle bisey yaşamadım bu gebeliğimde progestan ve iğne kullanmama rağmen lekelenme var böyle olup sağlıklı gebelik geçiren var mı
Mini_baby tecrubeliiannee ben 🖐️7 ay ilaç kullandım çok şükür bebeğim de sağlıklı doğdu ama çok çektim
Mucize2 tecrubeliiannee merak etme kahverengi lekelenmeyse Progestanla düzelir ama kırmızı leke tehlike
Balkan77 tecrubeliiannee ben tatlım günde 6 tane kullanıyordum 3 ü fitil olarak 3 ü içerek artı pruloton diye iğne de kullandım Şuan 27 haftalığım hiç yerimden kalkmadım yemek ve tuvalet dışında 2 kere hastanede yattım zor günlerdi ama değdi oğlum için tez zamanda iyileşirsin inş kuzum
Mini_baby tecrubeliiannee ben vajinal kullanmıştım Diğer türlü içtikten sonra bayılmıştım doktor diğer türlü kullan demişti
balim-58 tecrubeliiannee iki kaybım var gebe kaldıgım andan itibaren doktorum verdi ara ara kanamalar sancılar oluyor