15 gün sonra ilk sezaryanımı olacağım, tecrübeli arkadaşlara sorum; sezaryen sonrası yatağa uzanmak, kalkmak, doğrulmak çok mu güç oluyor, ne kadar zamana geçiyor, hamileliğin son zamanlarında bile insan zorlanıyor dikişlerle nasıl yatacağım şimdiden bunu düşünmeye başladım