hz_cicek korkmamaya çalış canım şöyle düşün biz kadınız doğum değil başka zamanda bir sıkıntı yaşasak illa alttan bakılacak. Çok kısa sürecek birşey hissetmezsin kendini kasma insanız utandigimiz için bize zor geliyor ama olağan birşey bu. 38 den sonra bakılıyor diye biliyorum ben istersen ertelemesini işte doktorundan 38 den sonraki muayenede baksın