15 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim bu zamana kadar normaldi her şey yaklaşık bir haftadır kanamam var progestan içiyorum kanamam durmuştu ama bugün tekrar geldi böyle olup bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı evde 14 aylık bebeğim var onla ilgilenmek zorundayım dinlenebildiğim kadar dinlenmeye çalışıyorum