gizem_esmr kizlar gece kan testi verdim değer 10,91 yaziyor . adet günüme 5 gün var . sizce hamile miyim bilginiz var mi yardimci olabilirseniz cok sevinirim🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Mini_baby gizem_esmr evet hamilesin canım bende 6 gibi bir değerle öğrenmiştim doktor 2 gün arayla kan vermemi söylemişti sonra çok güzel arttı şimdi 2 yaşında 🫶🏼
Hatice_11 gizem_esmr hamilesin kuzum ama beta takibi yapmalısın düzenli artış olmalı her 2 güne bir Beta 2 katlamalı
Aeell gizem_esmr ben 17 le ogrenmıstım 1 hafta sonra 450 olmuştu suan 29 haftalık hamileyim pozitif sen 2 hun sonra 1 daha ver
Havva433 gizem_esmr evet gebelik var Ama düşük sonuclu diye hiç umutsuzluğa kapılma Kimyasaldir felan diye kendine kötüyü çekme Ben de 20 ile öğrendim şuan 13 haftalık bebeğim var Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Aslaninannesi_ Canım hamilesin fakat iki gün sonra tekrar vermen gerekecek eğer 2 katına çıkarsa sağlıklı demek hayırlı olsun
Aslaninannesi_ gizem_esmr rica ederim canım bir kere versen yeterki %50 artış görürsen doktora gidersen direk
tansugl37 Pozitif ama ümitlendirmek istemem kimyasal olma ihtimali de oluyor 2 günde bir vermek seni yorar regl günü bidaha kan ver bence
hayalim35 gizem_esmr hamilesin tekrar tekrar kan vermen gerekli sağlıklı bir şekilde artması gerekiyor canım
Merve_kucuk gizem_esmr değer 10,91 yaziyor 5 üstü hamilelik oluyor. 2 günde bir, 2 katına çıkarsa sağlıklı gebeliktir Allah’ın izniyle. Hayırlı olsun 🫶🏻