Yasdervse doktorunuz hpv testi istemedi mi? Hpv ve smear testi negatif çıktıysa hiçbir şey yapmaya gerek yok demişti tüp bebek doktorum. Rahim ağzında egzama gibi görüntüsü olur dedi. Rahimde yara diye bir hastalık yok demişti. Rahimdeki enfeksiyon gittikten sonra iyileşiyormuş yaktırmaya dondurmaya gerek yokmuş. Araştırırsanız yarayla hamile kalan çok kadın var