heyben hormonlardan dolayı olduğunu düşünüyorum ben sonuçta beynimizin bi köşesinde sürekli içimizde minik bir beden büyüttüğümüzün bilincindeyiz. Gün içinde yaşadığımız kaygılar ve korkular oluyordur illa ki. Yatarken mesela kaygılı ve düşünceli yatmak kötü rüyalara sebep oluyor. Bende hep öyle oldu.Gün içinde neyi düşünsem mesela onunla ilgili bi şey illa görüyorum zaman içinde. Sağlıkla alcaz kucağımıza inşallah ne kadar pozitif olursak o kadar pozitif geçer her şey hayat bunu öğretti bana🙏🏻