Elfglh ya banada Doktorum 34. Haftada 2600 demişti 36. haftada gittim kilosu yine aynı çıktı bu hafta tekrar bakılacak kilo alımı olmazsa bir hafta sonra sezeryan dedi.İlk doğumum normal ikinciside öyle olsun istiyorum bu hafta ne bulduysam yedim muz ,ceviz ,kaşar peyniri ,et vs. bakalım ne olacak