Kızlar ovülasyon testine başladım bu ay 6. Gün testimde tam olmasada siliğe yakın bir çizgi çıktı. Ben dahada koyulaşır diye beklerken ertesi günü çizgi gitti. Ama ben bu 6. Günden önce 2 gün ve sonra 2 gün olmak üzere değerlendirdim. Şuanda reglime 7 gün var ve 3 gündür çok hafif yani böyle tv ye dalsam hissetmeyeceğim kasık ağrım var. Ve gazdan dolayı karnım biraz şiş. Üşütmüş olabilirim çok dışarda durdum çünkü. Ne zaman test yapmalıyım? Birde pik göremedim ama yumurtlamama gibi bir şey olabilir mi ?
[https://mutluresim.com/images/2024/10/24/1gOD4m.jpeg](https://)