Ysmnpmk Gizliyim aşılama zamanı benim doktorumda sadece duphaston verirdi canım ekstra bı ilaç vermiyodu
Esra20516 Gizliyim Bana da vermedi bende hiç bir ilaç kullanmadım bugün 8.günüm güzel pozitif sonuçlar alalım inşallah 🤲🏻🥹
Ysmnpmk Gizliyim yok canım bişey olmaz yarım saat sonrasında bile gidebilirdin sadece ilişki olsun yine tutma şansı artar ama ilaç konusunda her doktor farklı düşünüyor kimi veriyor kimi vermiyor ama sen yinede sor doktora bişey kullanmicakmiyim diye