Elif2907 211-911 aralıgında cıkmasına ragmen benim değerim 234 ama bana doktor b12 yazdı içindeki prokpestüsünü okudum hamileler için uygun değil diyor napıcam kullanan varmı aranızda değeri benim gibi cıkıpta
myangelson Elif2907 düşük sınıra yakın çıkmış ama bu hap değil mi? Hamilelere hap kullandırmak yasak ya iğne ya fıs fıs şeklinde veriliyor gittiğim bütün doktorlar böyle söylemişti bana. Hatta hamile değilken hamilelik şüphesi olma ihtimaline bile karşılık hap vermiyorlardi
Sudetmlk Elif2907 benimde B12 çok düşük çıkmıştı ve bana sağlık ocağında bunu ilacı yazmışlardı bende kullanmadan ilk kadın doğum doktoruma sordum ve bana kesinlikle kullanma demişti kullanmadım bence sende kullanma canım
Handemhmt Elif2907 ben kullanıyorum benimde aşırı düşük ve kadın doğum doktorum verdi. Şuan için de bir sorun yaşamadım ama ben 14 haftalıkken başladım şuan 17 haftalık olduk
Sulearas Elif2907 bana doktor oceon dil altı fısfıs verdi banada onu kullanmamı onermemişti dahiliye doktoru isterseniz bir danışın Dr tekrardan unutmus vermıs olabilir
Elif2907 @myangelson işte bende kafam karıştı kullanmadım hapı riske atmak istemiyorum doğumuma 4 hafta jaldı bebeği ilaca mazur bırakıp risk alamam
myangelson Elif2907 bunu size kadın doğum doktoru mu yazdı sağlık ocağı mi ? Sağlık ocağı yazdıysa kadın doğuma gidin söyleyin o size gereken doğru ilacı verir
melekkfit Elif2907 allah kahretsin o hapı hamilelik öncesi kullandım kurdeşen oldum 2 yıldır kaşıntılar bitmiyor tedavi oluyorum aman uzak durun 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sudetmlk Elif2907 valla canım bilemiyorum ki her doktor başka bişi söylüyor ama ben çok güvendiğim kendini çok iyi yerlere getirmiş bir doktor olduğu için dinledim kendisini
Handemhmt Elif2907 çünkü hiç durmaksızın 1 damacana kanamam oldu ondan sonra kan değerlerim -lere indi ve unutkanlık başladı
Elif2907 @myangelson valla saglık ocagı yazsa derdim bilmiyor yazdı ama bizzat kadın doğumcu verdi cnm
myangelson Elif2907 Allah Allah çok tuhaf çünkü bana 2 farklı aile hekimi ve kadın doğum doktoru söyledi bunu asla hap kullanılmaz iğne veya fis fis diye
Elif2907 @myangelson evet yani aslında gebelere hap yazılmaz bana bide antibiyotik yazdı cefaks diye onuda kullanmadım suya atilan tek kullanımlık toz yazdı idrar yolumda enfeksiyon var diye
myangelson Elif2907 antibiyotik kullanılır enfeksiyon varsa kullanın kesinlikle ben ilk bebeğimi enfeksiyondan erken doğum oldu kaybettim. Antibiyotik konusunda kullanın
Elif2907 @Handemhmt benimde kan değerim 6 cıktı ama b12 ile alakalı sorunum yok unutkanlık vs çok sükür