NesrinBzn Papatyam02 bende sizler gibiyim 16. Günüm test negatif hiç adet belirtisi yok akıntı bile yok asla gecikmez normalde 2 gün önceden belirti yaşardım koyu akıntı ne gelen var ne giden umarım hamileyizdir ben daha kan testi de yapmadım
teachermomyy23 NesrinBzn benimde aynen öyle olurdu adet öncesi lekelenmem olurdu sonra adetim başlardı şimdi lekelenme falan olmadı günüm geçti ama gebelik testi negatif çıktı
NesrinBzn Papatyam02 kan testi yapmayı düşünüyor musunuz az önce yaptım çoook silik gözüktü foto atacaktım da tel de gözükmedi dün yaptım silik bile çıkmadı bekleyip göreceğiz
Papatyam02 NesrinBzn bat yarın bnm suan dusunmuyorum kan testı . Elımde bıtane testım var oda pazartesıye kadar olmazsam yapacam bakalım
teachermomyy23 NesrinBzn o kan testi değil ama idrar testi yapmışsınız gebelik testi yani kan testi değil ki o silik çıksın
NesrinBzn teachermomyy23 evet idrar testinden bahsetmiştim😄 yazmamışım ben 2 gün sonra tekrar idrar testi yapmayı düşünüyorum belirtmediği sürece kan testi vermeyi düşünmüyorum yoksa moralim bozuluyor 🥹