33 haftada sancım vardı erken doğum demişlerdi o zaman çatı muayenesi yapmışlardır ve doğumu durdurdular açıklığım yoktu Daha sonra 38 haftada sancım oldu yine Çetin muayenesi yaptılar yine açılmam yoktu şu an 39+3 bekliyorum çocuğumun doğmasını Hayırlısıyla inşallah