Busraerbas Kızlar mrb iki haftadır cocugun gelısımı için verilen vitamin hapımi içemıyrm sorun olurmu
Berfintezel2426 Busraerbas ben de devit içemiyorum 😬 kusuyırum hemen doktorum bir kase yoğurdun içine damlat iç dedi dr danış kuzum içermediğini belirt ben kızım da hiç ilaç içememiştim ama değerlerim çok iyiydi
Busraerbas Seyyyma7 korkulacak bırsey olur mu hap kullanamıyorum zorlayarak içtim ama 2 haftadır daha almıyor mıgdem
arslansedaa Busraerbas hap mideni bulandırıyorsa meyve suyuyla icmeyi dene yada portakal falan sık öyle iç
Yalinn8 Busraerbas ben de folik ve gyno ferro yu icemedim ama onun yerine verdigi iki vitamini de 8. Haftadan beri iciyorum hic sikinti yok, dr una soyle mutlaka muadili bise vericektir😉
arslansedaa Busraerbas hap mideni bulandırıyorsa portakal ile icmeyi dene bende decaviti su ile içemiyorum o yüzden meyve suyu yada portakal ile içiyorum
zeynosunannesi bende senin gibiydim kuzum hic bi ilaci icmedim sadece kan ilacini ictim onuda düzensiz icmistim bebegim 3kilo160 gr dogdu simdi 4 aylik masallahi var bi sorun olmadi