_mucizem_ hayırlısı olsun rabbim gönlüne göre versin bnm doktorun 13 haftalıkken hem çok hareketli hemde biraz sabırlı ol hmn öğrenme demişti kızımda da aynı doktordu onda 12 haftalık bile değildi kızın olacak senin babaya benzeyen demişti aynısı şimdi tıpkı babası bunda da bakalım ne diyecek ama kızımın ultrason resimleri ile aynı kızım da çok hareketli bir bebekti hatta doktorum bana şekerli birşey yeme hatta aç gel dedi sürekli kızımda hareketli olunca
Bunda nasıl ilerler bilmiyorum bunda da aç gittim ama sürekli ayakları hareketli olunca göremedik umarım haftaya gider görürüm bu da kız olsun istiyorum ama tabi ki ikisinin de başımın üstünde yeri var