Merhaba herkese 28nci haftada ogtt yaptırdım sonuçlarım gayet güzel geldi bebek 2 hafta önden gidiyor dün kontrolde idrarda 2 birim glukoz saptanmış şeker olabilir dedi doktor fakat ogtt de böyle birşey saptanmadı beslenmene dikkat et dedi son haftalarda gebelik şekeri olabilir dedi başına böyle bir durum gelen var mı neler yapıyorsunuz şuan 32nci haftadayım