Ayse_nurrr hamilelik bitince dökülür diyorlar o yüzden almayı falan düşünme bence, dökülmezse alırsın doğumdan sonra, takma bu kadar göbeğim çatlak dolu şuan asla umursamıyorum benden önemli değil ki üzülsem de değiştiremem genetik, hormonal şeyler bunlar ben isteyerek yapmıyorum sonuçta