Byzz61 dinimizce 10 güne kadar kanama normal kabul edilir. 10 günden fazlası kusur sayılır. 2 gün adet gören de var çevremde 10 günü tamamlayan da hepsi de doğurgan sağlıklı kadınlar
Sizin normale göre fazla sürdüyse üşütmüş olabilirsiniz, stres, rutin değişiklikleri vs etkilemiş olabilir