Merhaba hanımlar. Şu an 11 haftalık hamileyim. İkinci gebeliğim. İlkinde de çok akıntım olmuştu ve doktorum normal olduğunu söylemişti. Ama şimdi normal sarı renginde başlayan ve yavaş yavaş turuncuya dönen bir akıntım var. Kanamam olduğunu söyleyemem. Ama akıntım sanki içerde az da olsa kanama varmış gibi rengi. Bu durumu yaşayan var mı normal bir durum mu.