Gizliyim Kızlar aşılama oldum aşılama olurken 1 yumurtan daha çatlamamis çatlıyck dedi ne oluyor peki catlarmi
Nur3524 Gizliyim tuplerden kapalı olunca normal yolla yada asilama ile gebelik olmuyor ama senin bir tüpün kapalıymış yani şansın var. İkisi kapalı olsa direk tup bebek deniliyor .
Nur3524 Gizliyim evet rapor hakkım olsun diye iki kez asılma oldum ama tutmadı. Aslında bu konuda hastane çok önemli ben bilemdim tabi .