Dasmirbajsb benim ilk gebeliğim hep normal doğum istedim ama dün çatı kontrolümde doktorum normam doğuma uygun olmadığımı normal denesem bile işin sonunda yine sezeryan olacağımı söyledi, üzülerek de olsa sezeryana gün aldık ben de bu psikopojiden çıkamıyorum, açıkçası doğumdan sonra çocuğuma yönelmek istiyordum kendimle uğraşmak istemiyordum ama böyle nasip oldu, iyileşme süreciniz falan nasıldı çok zorlandınız mı?