Melikekrky bol yürüyüş ve merdiven onlar çok iyi geliyor bizim gelin sancisi vardi ama açilma hiç yok yoktu hastanede merdiven indi çikti baya indi çikti sonra 3 cm açiklik oldu normal doğum yapti bide ilk doğum sezeryan oldu ikincisi normal doğum yapti bende 29+ 3 hamileyim son ayda öyle yapacam