Gunay1990 Merabalar. Azerbaycandan yaziyorum size. Ben adetim 1 gun gecikince doktor muayinesine gittim. Ve altdan ultrasonla bakdi fakat bebek veya kese falan gozukmedi. Sadece test yapdik pozitiv cikdi. Git 2 hafta sonra gel dedi. Sizce normalmi by?