Anhky3647 Mide bulantım 5. Haftada başlamıştı şimdi 8 haftalık olduk ama bulantı öğürme kusma şikayetleri neredeyse yok tam aksine 8. Haftada daha çok artmış olması gerekmiyor muydu?
annelokumu Anhky3647 bulantılar bi gidip bi gelebiliyor. Benim 12. Haftada çok çok azalmıştı tam bitti sanarken 14. Haftada tekrardan pik yaptı. 2 gün boyunca içim dışıma çıktı 😓 herkesin hormonlara adapte olma süreci farklı. 5. Haftadan beri bitti derken daha kötüsü geliyor. İçiniz rahat edecekse bir görünün doktorunuza.
ayseli16 Anhky3647 Anhky3647 Benim cok bulantim olmadi kasik agrisi sirt agrisi falan 8. Haftadayim ama son 4 gundur cokkkk az ara ara bulanti baska bisi yok
denizmanzarasi Anhky3647 bi anda kesildiyse bi doktora gidin isterseniz içinizde kalmasın genelde o haftalarda artmaya başlıyor ama herkeste aynı olacak diye bir şey de yok 🙏🏻🌸
danla2711 Bence o kişiden kişiye göre değişir ya ben 9 haftalık hamileyim çok şükür bulantım bir iki kez dışında olmadı
Busetacir İlk zaman arada bende de öğürme falan oldu ama 8.haftadan sonra hiç olmadı şükür. Şuan 15 haftalığız rahatım şükür. Normal yani kişiden kişiye değişir ve her gebenin istediği bir şey😊
Anhky3647 Busetacir öncesinde bir adet düşük yaşadım 9. Haftadan sonra korkuyorum yine aynı şeyler olacak diye rahatlattınız teşekkür ederim benimde öyledir inşallah mide bulantısı kötü bir şey evet ama bulantı varkende im daha rahat oluyordu
Anhky3647 annelokumu hamileliğimi öğrendim öğreneli her hafta gittim en son geçen hafta gittim biraz beklemek istiyorum 4 kasımda randevum Allaha emanet artık bekleyeceğim
Busetacir Anhky3647 rica ederim, açıkçası ben de ilk zamanlar aynı şeyi düşündüm. İnsan her zamankinden daha hassas oluyor sonuçta😊 Ama baktım gördüm ki kontrollerde bebeğimin sağlığı yerinde çok şükür ve güzelce beslenebiliyorum, bir gebe daha ne ister ki🥰