Pazartesi Spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti çok şükür çok güzel bir doğum hikayem oldu toparlanınca detaylı şekilde hikayemi yazıcam. Ama şuan fena sırt ağrısı yaşıyorum. Beneğim memeyi tutmakta zorlanıyor onun tutabildiği pozisyonu bulduğumda öylece kalıyorum memeyi bırakmasın diye. Genelde de öne doğru oluyor kambur duruyorum. Ondan mı yoksa anesteziden mi bilmiyorum ama sol kolum ve sırtımın sol tarafları felaket ağrıyor. Emzirmekte, sağım yapmakta, oturmakta bile zorlanıyorum lütfen aynı şeyleri yaşayan varsa yazsın geçici birşey mi bu ya da geçmesi için ne yapabilirim 😢