Anneolmakisteyen Sabah uyandığımda düz uzanırken karnımda sertlik hissediyorum kasık kısımlarımda çok kilolu biri değilim 62 kiloyum ve daha hiç kilo almadım karnımda çok fazla çıkmış değil acaba bebeğin kesesini mi hissediyorum bu durumu yaşayanlar varmı
Baby_B Anneolmakisteyen ben 18+5 teyim Göbegim cikti baya ama 2,5 kilo almisim Karinda gerginlik hissi normal bir durum Rahim buyuyor,diger organlari sıkıstırıyor Keseyi mi hissediyorsunuz bilemiyorum ama normal bir durum🥰
ozgmom Anneolmakisteyen 18+5 haftalığım bende karında gerginlik oluyor bende hissediyorum normaldir diye düşünüyorum özellikle sabah uyandığımda çok hissediyorum bunu