eliff4 Uyurken bi sağ tarafa bi sol tarafa yatıyorum ama uzun süre o tarafa yattığım için mi bilmiyorum ne tarafa yatarsam bacağım ağrıyor öbür tarafa yatınca bir süre sonra geçiyor ama uykumdan uyandırıyor böyle birşey yaşayan var mı acaba ?
Huzurluve eliff4 gece bacağımı ısıtıp uyuyabildim dün 1 haftadır aynı sızı.sicaklik işe yarıyor magnezyum 3 aydır kullanıyorum
Miniportakal eliff4 aynısı bendede var canım baldırdan başlıyor ağrımaya ayak parmak uçlarına kadar ağrı oluyor sızım sızım sızlıyor hatta vajinaya doğru ağrı baskı oluyor
R-veyda44 Evet maalesef vajinam bile ağrıyor bu yüzden çok kötü bazen otururken falanda oluyor zor kalkıyorum 🥺 kaç haftaliksiniz
eliff4 R-veyda44 23 haftalığım gerçekten sinir bozucu bı durum gece kaç kere tuvalete kalkıyorum zaten bide bacak ağrısına uyanıyorum sen kaç haftalıksın?
eliff4 RiRi22 bir kutu vitamin kullanmıştım bitince doktorum yazmadı kan halıyla d vitamini kullanmaya devam ediyorum doktora söylemem gerekiyor mu acaba
eliff4 R-veyda44 senin az kalmış aslında ama çok rahatsız ediyorsa doktoruna söyle belki ilaç verir canım
RiRi22 Esrcglr bende 36. Haftadayim. Magnezyum kalsiyuma 28. Haftada basladm.baslaynca ertesi gün agrimda azalma oldu. Hala kullanmaya devam ediyorum hiç kramp ağrım olmadı