Kizlar iPhone 13 kullanıyorum arka kamerasınin biri çatladı düştü kaskoya verdim.bana parçası bulunamiyo kamera muadili var onu takalım kabul ederseniz ded sıkıntı olmaz dendi ne yapmalıyım? Eğer kabul etmiyorsaniz çek olarak yüzde altmış gönderin yapicaz yada yapalım dediler