dün sabahtan beri bi ufak sancılanmalar oluyor du ama akşama doğru artmaya başladı kadıklarım zaten üf diyorum hiç geçmiyorlar 1 haftadır takip ediyorum uygulamadan sancılarımı düzensiz oluyor ama hala devam ediyor 1 gün geçti düzensiz ve geçmeyen sancılar 🤦🏻♀️ ilk gebeliğimde her sancım da acile koştum çatal muayenesi olmak zorunda kaldım tramva bıraktı bende bunda tecrübeliyim en azından evde çekmek istiyorum herşeyi suni sancıyı da tekrar almak istemiyorum bu aradaaa 38. haftamdayım