Bursa 39+1 olduk bugün kontrolüm vardı 1 cm acilmam vardı tekrar cati muayenesi yapildi bebek doğum kanalına girmiş ama acilmam hala aynı sizler neler yaptınız acilmaniz olması için günde 2-3 saat yürüyorum squat ta yapıyorum ama acilmam olmuyo...