Rumeysacekenoglu Adetime 4 gün kala gebelik testinde pozitif çıktı kan verdim ve sonuç 28.85 çıktı betam sizce gebelik var mı
Mavili1480 Rumeysacekenoglu İki gün sonra tekrar kan ver canım ben 74 ile öğredim iki gün sonra 186 oldu hayırlı olsun 🌸
Tinkivinkidipsi Rumeysacekenoglu 2-3 gün sonra tekrar baktırın ben 68 öğrendim 5 gün sonrası 600lere çıktı
Larraa Hayırlı olsun evet var. Bundan sonraki süreçte önemli olan düzenli olarak artması. 2 günde bir değer ortalama 2 katı olmalı 🌸
Sibellll_123 Canım hayrlı olsun benm de 4 gün var 28 bat ne gbi belirtilerin var ara ara kasık ağrısı var bnde göğüslerm dolgunlaştı ama acımıyo
Rumeysacekenoglu Sibellll_123 benim göğüs ağrısı dolgunluk ve kasık ağrısı var bugün gene gidip kan vericem umarım artmıştır.
Sibellll_123 Ne kadar sürede oldu 3 üncü denememiz 2 aydr tutmuyo 8 ve 6 yaşında kızlarım var şuan adet olcak gbi kasıklarm ağryo ara ara belim ağrıyor adete 4 gün var ama 6 gün kala test yapmştm silik çkmştı bugun bida yaptm hiç çizgi yoktu neden acaba
Rumeysacekenoglu Sibellll_123 benim spiral vardı geçen ayın 25inde adetime çıkartıldı hemen kalmışım hamile ilk bebeğim vefat etti şuan 2. Çxoupum var 2 yaşında