@“hamisbirannee”#p34389028 benim 9.30 açıklığım vardı bebek yemeye takıldığı için gelemedi zoruna sezeryana alındım bir hafta içerisinde Hani ağrınız sızınız oluyor kayınvalidem yanımda sadece 3 gün kaldı için yeterli dedim lohusalık sürecimi kendim atlattım kendim ayağa kalktım Yemeğimi yaptım Temizlik konusunda eşim yardımcı oluyordu bana hani Allah’a şükür böyle Çok vahim bir şekilde değil de hani ilk bir hafta daha sonra biraz daha rahat atlattım temizlik ve hijyene dikkat ederek tabii doktor bunu özellikle bastıra bastıra söylemişti kadınlar lavaboya gidiyor sonra acaba dikişime bir şey mi oldu diye o lavabodaki haliyle dikişlerine dokunuyor dedi sonra enfeksiyon kapıyor dedi bana Siz bu konuda çok dikkat etmişsiniz dedi herhangi bir şeyiniz yok ben de bu şekilde atlattım