Arkadaşlar değişik bir post olsun buda
Ben eşimle tanıştıktan 1 ay sonra Galata kulesine çıkmıştım hatta kuyruktayken o kadar insanın içinde adamın biri gelip kafamdan aşşağı güller sarkıttı Allah mutlu etsin felan dedi ben o an eşim evlenme teklifi ediyor sandım kalpten gidiyordum eşim benim haberim yok valla dedi adama para verdi güzel bi anı olarak kaldı bizde neyse biz o gün Galata Kulesine çıktık ve 6 senedir beraberiz 1 gün bile ayrılmadık .
Benim gibi galata kulesine çıkıp evlenen varmı ?
Veya Galata kulesine ikinci defa çıksak bişey olurmu ayrılırsak felan diye korkuyorum ama çıkmak ta istiyorum 😂 ikinci defa çıkıp ayrılan oldumu yada ?