Benim 5. Haftadan itibaren başladı bulantım. 10. Hafta en üst seviyedeydi. 10. Haftaya kadar hiç ilaç kullanmadım ama artık dayanamadığımı farkettim. Prilam kullanıyorum her gece uyumadan 2 tane. 12. Haftaya girmemle baya hafifledi. Dedim ki geçiyor heralde ama şuan 15 haftalığız. İki gün iyiysem iki gün kötüyüm şeklinde devam ediyor.. arada kusma yine var ama başlara göre çok çok gerileme var. Koku hassasiyetim neredeyse tamamen bitti. Halsizlik azaldı. Bulantı hala hayat kalitemi çok düşürüyor. Tansiyonum hamile değilken 10-6 şeklindeydi normalim buydu. Şimdi 8-5 8-4 9-5 şeklinde. Tansiyonun da bulantımı çok etkilediğini düşünüyorum. Yattığım yerden hızlıca kalkarsam mide bulantım çok artıyor ve bazen kusuyorum. Tansiyonlarınıza bakın derim kızlar 😭iştah hala sıfır.. yemek yemeyi özledim 😔