Kızlar oğlum gece sürekli kalkıyor uyumuyor diyordum galiba doymuyormuş birde gece çok fazla aktif emmiyor biberonu emdiği gibi süt gelene kadar çekiyor süt iniyor iki üç dakka emip geri uyuyo ee haliyle doymuyo veya sütüm az ama gece 150 cc mama verincede neredeyse çoğunu bitiriyor mesela dün gece emzirmedim sabah sağ göğsümü sağdım 60 cc çıktı şimdi iki saat sonra solu sağacağım galiba sütüm çok az dün iki göğüsten 70 cc çıktı az olduğu içinde doymuyor eskiden bir göğsümde 150 cc çıkardı eski dediğim bir ay önce falan ben ne yapacağım şimdi bana akıl verir misiniz kendimi çok kötü ve yetersiz hissettim meğersem doymadığı içinmiş eskisi kadar su tüketmiyorum acaba ondan mı yorgunluk uykusuzluk oda mı etki etti acaba nasıl sütümü geri arttıra bilirim çoğalır ? Sabahları da zaten iki emiyo iki sağa sola bakarak emiyor gene doymuyo ?