33+6 olduk göğsümün altın da çiban çıktığı için dermatoloji doktoru yazdı. Kadın doğum da kullan dedi ama eşim son ayın kullanma kendiliğinden geçer diyor sonra da kullan yada diyor. Ben zaten onun dediğini değil kendi doktorumun dediğini yapıp kullanacağım ama kafamı karma keş yapıyor 😅 her erkeğin yaptığı gibi🙂 size sorum gebelikte kullandınız mı bu ilacı her hangi bir yan etkisi oldu mu