Kızlar salı gece kanama gördüm böyle açık pembe sabahına hemen hastaaneye gittim beta 1894 olmuş alttan baktı kese görünmüyor daha dedi kanama olabilir dedi cuma gel beta 3000i geçmesi lazım o zmaan görünmezse dış gebelik diyeceğim dedi kanamam arttı kanamayla ilgili hiçbisey vermedi ne hap ne iğne ne bişey başına gelen var mı yardımcı olur musunuz lütfen