Himommy Eylulasyamom Asaf ismini de ben çok seviyorum başındakileri de birini dedesi birini amcası birini babası seçti ama günün sonunda hiç birimiz karar veremiyoruz 🥹🫠
Himommy edagll aslında çağan ismini kayınpederim çok istiyor ilk torunu olduğu için kırmakta istemiyorum ama 3 isim arasında en çok ısınamadığım isim olduğu için koyalım da diyemiyorum 🫠🥹
edagll Himommy Bence güzel ve modern bı isim İlk kez bir kayınpederin böyle güzel isim bulduğuna şahit oldum. Şanslısınız🥰
Himommy edagll gerçekten o konu da şanslıyım evet bir yanım isimli hastane çıkışını yaptır süpriz yap diyor ☺️🥹
edagll Himommy Olabilir hem mutlu olur hemde bence güzel bı şey Büyüklerimizin istediği isim koymak Tabiki içine siniyorsa ve gerçekten mutluysan ❤️