Kızlar günaydın benim doğumuma az bi zaman kaldı devlet hastanesi takipliyim ama duydum ki doktorum çatı muayenesi yapmıyormuş 4 ay önce aynı doktorda bi arkadaşım doğum yaptı o söyledi ama doktorum normal doğum diyor son çare sezeryan olarak düşünüyor çatı muayenesi de yok bu şekilde olup normal doğum yapan var mı yoksa çatı muayenesi şart mı?