SlnEc Merhaba, gebeliğimde oksapar ve plaquenil kullanıyorum. Ancak bir kaç gündür hastaymışım gibi bir hal oluyor üstümde. Ateşim varmış gibi sıcak hissediyorum. İlaçları kullanıp böyle bir yan etki yaşayan var mıdır aramızda