ceren-123 benim de yüksek çıktı gebelikte yükselmesi normal karşılanabiliyomuş işte yediklerine dikkat et kızartma hamurişi vs uzak dur dedi doğumdan sonra yüksek devam ederse o zaman ilaç başlanabilir dedi doğumdan 3 ay snra tahlil ver dedi ama siz doktorla görüşün mutlaka