Aslında sırtüstü yatma durumu bebeğe giden en önemli damar belden geçtiği için kan akışını durdurmamak bebek oksijensizsin kalmasın diye. Valla aklıma geldikçe dikkat edıyorum daha yolun çok başında olsam da cok sırt üstü kalmamaya calısıyorum. Sağlıkla alım kucağınıza inşallah ☺️