nazli_bebegimm Kızlar 19. Haftada üçlü tarama yaptırsam sıkıntı olur mu çünkü maddi durumum yok maaşımı bekliyorum bu konu da fikrim yok
nazli_bebegimm Ayse0575 hiçbirini yaptırmadım yaptırmayı düşünmedim ama bir hastalığı olsa iğneyle tedavi olunuyormuş diye duydum ondan geç kaldım
obli nazli_bebegimm en fazla yanılma payı olan 3lü test. Yine bir araştırın, doktorunuza sorun ama 4lü yaptırsanız daha iyi bence.
Donaldvetomris nazli_bebegimm bana doktorum 16.hafta da 3lü için gel dedi ama yaptırın bence zaten absürt yapılan bir şey yok 🧡