Aysmdr yav allah kahretsın o ınsanları sınanmadığı acılar üstünde ne çok konuşup duruyorlar gerçekten bır gun bırını bogucam ben dıye korkuyorum, ya beddua atmak istemiyorum ama sebep oldugu göz yaşlarını kendılerı yaşasınlar belkı o zaman anlarlar tövbe yarabbım.
ne karar verırsen ver bunu bılkı doğurup çöpe atam anne degılsın gerçekten ımtıhan yaşamış sınanmış bı annesın, yorum yapamıyorum çünkü baska bır sebepten öpüp kokladığı evladını topraga vermiş bı anne olarak bızler boyle olsun ıstemezdık. ama ımtıhan dünyasındayız ve rabbım bı sekılde sınıyor bızlerı sadece şükür etmek zorundayız ınsanlar sana boş konuşarak sadece acabalara neden olur. O yüzden kulaklarını kapat ve bunu yaşayan sensın rabbıme sıgın o senın ıcıne doğru hissi koyar unutma kı doğurup da kaybetsen karnında hayatına son vermek zorunda da olsan o melek ve sen onun annesısın. az çok hastalığı araştırmışsındır ben sadece bı kaç bılgı sahıbıyım yonlendırme yapamam hayat senın hayatın rabbım yardımcın olsun❤️
Benım oglumu topraga verdıgım gun cenaze de bırı cıkıp dedıkı oğlumun cenaze namazı kılınırken vah vah yazık annesi bakamamış hasta etmıs keşke kaynanası yada annesı baksaydı bı daha çocuk yaparsa akıl olsun ona dıye asla unutmam 😔